~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Διαδικτυακή περιοδική έκδοση για τα μέσα μαζικής επικοινωνίας * με ειδήσεις * άρθρα * υπεύθ. σύνταξης: Πάνος Σ. Αϊβαλής *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

email:kepeme@gmail.com
_________________________________________________________________________________________________________________________

«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε

~~~

...................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

........................................................."Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει" Γιώργος Σεφέρης [1900-1971]

Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2016

ΕΤΠ: Πρόγραμμα για απολυμένους των ΜΜΕ

Επαγγελματική συμβουλευτική και χρηματοδότηση για νέα επιχείρηση, στις προσφορές του προγράμματος.

Προθεσμία μέχρι τις 30 Ιουνίου 2016 έχουν οι απολυμένοι των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα«Attica Publishing Activities» του Ευρωπαϊκού Ταμείου Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση (ΕΤΠ).
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι 705 πρώην εργαζόμενοι που απολύθηκαν  από 46 επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής του κλάδου των εκδοτικών δραστηριοτήτων, κατά τη χρονική περίοδο 12/09/2013 έως 12/06/2014 και οι οποίοι στην παρούσα χρονική περίοδο:
    είτε παραμένουν άνεργοι
    είτε είναι απολυμένοι οι οποίοι έχουν εξεύρει / θα εξεύρουν θέση εργασίας μερικής απασχόλησης ή/και για βραχυπρόθεσμο χρονικό διάστημα
    είτε είναι απολυμένοι οι οποίοι έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν επαγγελματική / επιχειρηματική δραστηριότητα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επαγγελματική συμβουλευτική, με 25 ατομικές συνεδρίες, για τις οποίες  προβλέπεται η καταβολή επιδόματος συμμετοχής ύψους 1.250 ευρώ ανά ωφελούμενο απολυμένο. Η επαγγελματική συμβουλευτική περιλαμβάνει την εκπόνηση επιχειρηματικών σχεδίων έως 80 ωφελούμενων απολυμένων προκειμένου να ενταχθούν στη δράση «Προώθηση επιχειρηματικότητας». Επιπλέον, για τους 80 ωφελούμενος προβλέπεται αφενός χρηματοδότηση έως 15.000 Ευρώ για τη δημιουργία νέας επιχείρησης και αφετέρου η καταβολή επιδόματος 2.000 ευρώ, σε περίπτωση που αλλάξουν τόπο κατοικίας για την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Το πρόγραμμα επίσης περιλαμβάνει κατάρτιση, είτε σε προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, διάρκειας 300 ωρών, με πρόβλεψη καταβολής εκπαιδευτικού επιδόματος συμμετοχής ύψους 1.800 ευρώ, είτε σε προγράμματα εξειδικευμένης κατάρτισης/επιμόρφωσης.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 6.244.500 ευρώ, συγχρηματοδοτείται κατά 60% από τη χρηματοδοτική συνεισφορά του ΕΤΠ περιόδου 2014-2020 και κατά 40% από πόρους του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Εργασίας.


______________
http://www.businessnews.gr/article/43010/etp-programma-gia-apolymenoys-ton-mme

Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016

«Πώς και γιατί παραβιάζεται η δεοντολογία στα ΜΜΕ (2009-2015)»

   ΕΡΕΥΝΑ   
Αποκαλυπτικά τα στοιχεία της έρευνας:

Αποκαλυπτικά για την παραβίαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας ήταν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα του Εργαστηρίου Οπτικοακουστικών Μέσων του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στην ημερίδα με τίτλο «Πώς και γιατί παραβιάζεται η δεοντολογία στα ΜΜΕ (2009-2015)», αφού παρουσιάστηκαν οι αρχές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, έγινε ανάλυση των θεσμών καταγραφής και τήρησης της δεοντολογίας και ανασκόπηση των περιπτώσεων παραβίασής της στο πρόσφατο παρελθόν. Πρώτη αναφορά για την παραβίαση της δεοντολογίας αποτέλεσε η ομιλία της διδάσκουσας/ερευνήτριας Τμήματος Ε.Μ.Μ.Ε. και καθηγήτριας του ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου Ιωάννας Αθανασάτου, η οποία μίλησε για την περίπτωση των οροθετικών γυναικών και τον σάλο που είχε ξεσπάσει τότε στα ΜΜΕ της χώρας μας με τα ατέλειωτα ρεπορτάζ για το θέμα. Η κα Αθανασάτου χαρακτήρισε «πογκρόμ» των καναλιών τη μεταχείριση των συγκεκριμένων γυναικών (ρεπορτάζ του 2012) με αυθαίρετα συμπεράσματα των δημοσιογράφων και στόχο την πρόκληση ηθικού πανικού στην κοινωνία. Το γεγονός αυτό, τόνισε η καθηγήτρια, οδήγησε σταδιακά στον εκφασισμό μέρους της κοινωνίας, καθώς τα καθεστωτικά ΜΜΕ της εποχής θέλοντας να δώσουν την ψευδαίσθηση ασφάλειας στους πολίτες μιλούσαν για τη δήθεν προστασία, η οποία θα παρέχεται μόνο από ένα αυστηρά αστυνομοκρατούμενο κράτος καταστολής δικαιωμάτων και ελευθεριών. Οι γυναίκες αυτές, σημείωσε η κα Αθανασάτου, έγιναν βορρά από τα ΜΜΕ, με πλήρη παραβίαση των ιατρικών και προσωπικών τους δεδομένων, γεγονός που οδήγησε και στην αυτοκτονία δύο εξ αυτών, έγκλημα που ποτέ δεν τιμωρήθηκε, όπως τόνισε.
Στο πλαίσιο της κρίσης υπάρχει μετατόπιση αξιών, την ώρα που το κοινωνικό κράτος γκρεμίζεται με νεοφιλελεύθερες πολιτικές, τα ΜΜΕ αναλαμβάνουν τον ρόλο ενεργοποίησης μηχανισμών φόβου στην κοινωνία, με βραδινά δελτία, που παραβιάζοντας κάθε δημοκρατική Αρχή τρομοκρατούν και κατευθύνουν τη σκέψη σε ακροδεξιές, σκοτεινές ατραπούς. Επίσης, η κα Αθανασάτου χαρακτήρισε ως δυσάρεστη έκπληξη τη στάση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων, καθώς οι συγκεκριμένες Αρχές στάθηκαν κατώτερες των περιστάσεων μην παίρνοντας ουσιαστική θέση στο θέμα. Μόνη αισιόδοξη παρακαταθήκη υπήρξε το περιοδικό "UNFOLLOW" και συγκεκριμένη αρθρογραφία της εποχής από την "ΑΥΓΗ". «Η παραβίαση των ατομικών δικαιωμάτων και των γενικών Αρχών Δικαίου αφορά όλους μας, αν βρεθούμε στην άτυχη θέση που το σύστημα θέλει να αποβάλλει», τόνισε κλείνοντας την ομιλία της η κα Αθανασάτου.
Στη συνέχεια της ημερίδας, τέθηκε επί τάπητος η περίπτωση της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» με τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Η Ιουλία Μέρμηγκα (διδάσκουσα/ερευνήτρια Τμήματος Ε.Μ.Μ.Ε.) και η Πέννυ Γέρου (δημοσιογράφος, απόφοιτη Τμήματος Ε.Μ.Μ.Ε.) παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους πάνω στη στάση της συγκεκριμένης εφημερίδας αναφορικά με τη δολοφονία Φύσσα. Οι ερευνήτριες δήλωσαν ότι η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ελλάδα, οφείλεται κατά πολύ στα ΜΜΕ. Η φωτογραφία του νεκρού Παύλου Φύσσα από μια εφημερίδα, η οποία στο παρελθόν υπηρέτησε τον κίτρινο Τύπο και τη lifestyle συνταγή, τώρα με αξίωμα το "αίμα και σπέρμα" οδηγεί στον εκφασισμό. Από τις ερευνήτριες παρουσιάστηκαν πλήθος δημοσιευμάτων - από τις γριούλες που είχαν προστασία για να πάνε να σηκώσουν τα χρήματά τους από τα ΑΤΜ έως την υπερπροβολή του macho Ηλ. Κασιδιάρη και των καλλονών που τον ποθούσαν για γαμπρό- πρακτικές στοχευμένες από το «Πρώτο Θέμα» όπως σημείωσαν, στον εκφασισμό και σεξισμό της κοινωνίας. Αρνητικό πρόσημο και η ουσιαστική απουσία της ΕΣΗΕΑ, συμπλήρωσαν.
Τελευταίο θέμα που απασχόλησε την ημερίδα ήταν η δεοντολογία και δημοσιότητα της δίκης της Χρυσής Αυγής. Η καθηγήτρια Ιωάννα Αθανασάτου, και η ερευνητική της ομάδα αποτελούμενη από τις Αφροδίτη Αντωνακάκη, Τόνι Αραβαντινού και Ευδοξία Παραθύρα, παρουσίασαν τα στοιχεία της έρευνάς τους για την κάλυψη της δίκης, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη. Η κα Αθανασάτου χαρακτήρισε κομβικής σημασίας την παντελή έλλειψη δημοσιότητας της δίκης. Τόνισε δε, τα επιμέρους «προβλήματα» όπως τη διεξαγωγή της δίκης στον Κορυδαλλό, με δυσκολίες στην κάλυψη, χωρίς πλάνα, την ώρα που η δίκη του μακελάρη Μπρέγιαβικ είναι στη διάθεση της νορβηγικής κοινωνίας, και την εστίαση των λιγοστών ρεπορτάζ της δίκης, στην «κόντρα» μεταξύ της μητέρας του Παύλου Φύσσα και των αντιδίκων. Μοναδική φωτεινή εξαίρεση εδώ, σημείωσε η κα Αθανασάτου το Golden Dawn Watch, μια πρωτοβουλία για την παρακολούθηση της δίκης της ΧΑ, η οποία συγκροτήθηκε από την Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, το Παρατηρητήριο για τον Φασιστικό και Ρατσιστικό λόγο στα ΜΜΕ που λειτουργεί υπό το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ, τον Αντιφασιστικό Συντονισμό Αθήνας-Πειραιά και το Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών του δήμου Αθηναίων. Η μη επαρκής και επιλεκτική δημοσιοποίηση, σημείωσε η καθηγήτρια, εκλαμβάνεται τώρα ως παραβίαση της δεοντολογίας, καθώς μιλάμε για νεοναζιστικές πρακτικές μιας εγκληματικής οργάνωσης που βρίσκεται στο ελληνικό κοινοβούλιο. Το 3ο μνημόνιο, σημείωσε η ερευνητική ομάδα, «έδωσε τη δυνατότητα στη Χρυσή Αυγή να το παίζει αντιμνημονιακή, ενώ την ώρα που μέλη της κατηγορούνται για εγκληματική δράση, άλλα στελέχη της φωτογραφίζονται δίπλα στους αγρότες και τις κινητοποιήσεις τους». Σε αυτό το θολό κοντράστ, βοηθά η έλλειψη κάλυψης της τόσο σημαντικής αυτής δίκης, τόνισαν οι ερευνήτριες. Η ημερίδα έκλεισε με συζήτηση μεταξύ των παρεβρισκομένων και του πάνελ των ομιλητών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2016

ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ: «ΜΕ ΔΕΚΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ»

Ο Αμερικανός ακαδημαϊκός και στοχαστής, Νόαμ Τσόμσκι, αναλύει τις δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης. Το κείμενο αποτελεί μέρος μιας συλλογής συνεντεύξεων του Ν.Τσόμσκι, όπου ο κορυφαίος διανοητής διαπιστώνει διεισδυτικές παρατηρήσεις για τους θεσμούς που διαμορφώνουν τη σκέψη του κοινού και οι οποίοι βρίσκονται στην υπηρεσία της ισχύος και του κέρδους.
1. Η τεχνική της διασκέδασης
Πρωταρχικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου, η τεχνική της διασκέδασης συνίσταται στη στροφή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και από τις μεταλλαγές που αποφασίστηκαν από τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ, με ένα αδιάκοπο καταιγισμό διασκεδαστικών και ασήμαντων λεπτομερειών. Η τεχνική της διασκέδασης είναι επίσης απαραίτητη για να αποτραπεί το κοινό από το να ενδιαφερθεί για ουσιαστικές πληροφορίες στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της Ψυχολογίας, της Νευροβιολογίας και της Κυβερνητικής. «Κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία. Κρατήστε το κοινό απασχολημένο, απασχολημένο, απασχολημένο, χωρίς χρόνο για να σκέφτεται· να επιστρέφει κανονικά στη φάρμα με τα άλλα ζώα». Απόσπασμα από το Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους.

2 . Η τεχνική της δημιουργίας προβλημάτων, και στη συνέχεια παροχής των λύσεων
Αυτή η τεχνική ονομάζεται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Πρώτα δημιουργείτε ένα πρόβλημα, μια «έκτακτη κατάσταση» για την οποία μπορείτε να προβλέψετε ότι θα προκαλέσει μια συγκεκριμένη αντίδραση του κοινού, ώστε το ίδιο να ζητήσει εκείνα τα μέτρα που εύχεστε να το κάνετε να αποδεχτεί. Για παράδειγμα: αφήστε να κλιμακωθεί η αστική βία, ή οργανώστε αιματηρές συμπλοκές, ώστε το κοινό να ζητήσει τη λήψη μέτρων ασφαλείας που θα περιορίζουν τις ελευθερίες του. Ή, ακόμη: δημιουργήστε μια οικονομική κρίση για να κάνετε το κοινό να δεχτεί ως αναγκαίο κακό τον περιορισμό των κοινωνικών δικαιωμάτων και την αποδόμηση των δημοσίων υπηρεσιών.

3. Η τεχνική της υποβάθμισης
Για να κάνει κάποιος αποδεκτό ένα απαράδεκτο μέτρο, αρκεί να το εφαρμόσει σταδιακά κατά «φθίνουσα κλίμακα» για μια διάρκεια 10 ετών. Μ’ αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν ριζικά νέες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός) στις δεκαετίες του 1980 και 1990. Μαζική ανεργία, αβεβαιότητα, «ευελιξία», μετακινήσεις, μισθοί που δεν διασφαλίζουν πια ένα αξιοπρεπές εισόδημα· τόσες αλλαγές, που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση, αν είχαν εφαρμοστεί αιφνιδίως και βίαια.

4. Η στρατηγική της αναβολής (Σαλαμοποιήση)
Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσετε ως «οδυνηρή αλλά αναγκαία», αποσπώντας την συναίνεση του κοινού στο παρόν, για την εφαρμογή της στο μέλλον. Είναι πάντοτε πιο εύκολο να αποδεχτεί κάποιος αντί μιας άμεσης θυσίας μια μελλοντική. Πρώτα απ’όλα, επειδή η προσπάθεια δεν πρέπει να καταβληθεί άμεσα. Στη συνέχεια, επειδή το κοινό έχει πάντα την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «όλα θα πάνε καλύτερα αύριο» και ότι μπορεί, εντέλει, να αποφύγει τη θυσία που του ζήτησαν. Τέλος, μια τέτοια τεχνική αφήνει στο κοινό ένα κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να συνηθίσει στην ιδέα της αλλαγής, και να την αποδεχτεί μοιρολατρικά, όταν κριθεί ότι έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για την τέλεσή της.

5 . Η στρατηγική του να απευθύνεσαι στο κοινό σαν να είναι μωρά παιδιά
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύντονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν έναν αφηγηματικό λόγο, επιχειρήματα, πρόσωπα και έναν τόνο ιδιαιτέρως παιδικό, εξουθενωτικά παιδιάστικο, σαν να ήταν ο θεατής ένα πολύ μικρ ό παιδί ή σαν να ήταν διανοητικώς ανάπηρος. Όσο μεγαλύτερη προσπάθεια καταβάλλεται να εξαπατηθεί ο θεατής, τόσο πιο παιδιάστικος τόνος υιοθετείται από τον διαφημιστή. Γιατί; «Αν [ο διαφημιστής] απευθυνθεί σε κάποιον σαν να ήταν παιδί δώδεκα ετών, τότε είναι πολύ πιθανόν να εισπράξει, εξαιτίας του έμμεσου και υπαινικτικού τόνου, μιαν απάντηση ή μιαν αντίδραση τόσο απογυμνωμένη από κριτική σκέψη, όσο η απάντηση ενός δωδεκάχρονου παιδιού». Απόσπασμα από το «Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».

6 . Η τεχνική του να απευθύνεστε στο συναίσθημα μάλλον παρά στη λογική
Η επίκληση στο συναίσθημα είναι μια κλασική τεχνική για να βραχυκυκλωθεί η ορθολογιστική ανάλυση, επομένως η κριτική αντίληψη των ατόμων. Επιπλέον, η χρησιμοποίηση του φάσματος των αισθημάτων επιτρέπει να ανοίξετε τη θύρα του ασυνείδητου για να εμφυτεύσετε ιδέες, επιθυμίες, φόβους, παρορμήσεις ή συμπεριφορές…

7. Η τεχνική του να κρατάτε το κοινό σε άγνοια και ανοησία
Συνίσταται στο να κάνετε το κοινό να είναι ανίκανο να αντιληφθεί τις τεχνολογίες και τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιείτε για την υποδούλωσή του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι πιο φτωχή, ώστε η τάφρος της άγνοιας που χωρίζει τις κατώτερες τάξεις από τις ανώτερες τάξεις να μη γίνεται αντιληπτή από τις κατώτερες». Απόσπασμα από το «Ὀπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».

8. Η τεχνική του να ενθαρρύνεις το κοινό να αρέσκεται στη μετριότητα
Συνίσταται στο να παρακινείς το κοινό να βρίσκει «cool» ό,τι είναι ανόητο, φτηνιάρικο και ακαλλιέργητο.

9. Η τεχνική του να αντικαθιστάς την εξέγερση με την ενοχή
Συνίσταται στο να κάνεις ένα άτομο να πιστεύει ότι είναι το μόνο υπεύθυνο για την συμφορά του, εξαιτίας της διανοητικής ανεπάρκειάς του, της ανεπάρκειας των ικανοτήτων του ή των προσπαθειών του. Έτσι, αντί να εξεγείρεται εναντίον του οικονομικού συστήματος, απαξιώνει τον ίδιο τον εαυτό του και αυτο-ενοχοποιείται, κατάσταση που περιέχει τα σπέρματα της νευρικής κατάπτωσης, η οποία έχει μεταξύ άλλων και το αποτέλεσμα της αποχής από οποιασδήποτε δράση. Και χωρίς τη δράση, γλιτώνετε την επανάσταση!

10. Η τεχνική του να γνωρίζεις τα άτομα καλύτερα από όσο γνωρίζουν τα ίδια τον εαυτό τους
Στη διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών, οι κατακλυσμιαία πρόοδος της επιστήμης άνοιξε μια ολοένα και πιο βαθειά τάφρο ανάμεσα στις γνώσει του ευρέως κοινού και στις γνώσεις που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι ιθύνουσες ελίτ. Χάρη στη Βιολογία, τη Νευροβιολογία και την εφαρμοσμένη ψυχολογία, το «σύστημα» έφτασε σε μια εξελιγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, και από την άποψη της φυσιολογίας και από την άποψη της ψυχολογίας. Το σύστημα έφτασε να γνωρίζει τον μέσο άνθρωπο καλύτερα απ’ όσο γνωρίζει ο ίδιος τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το σύστημα ασκεί έναν πολύ πιο αυξημένο έλεγχο και επιβάλλεται με μια μεγαλύτερη ισχύ επάνω στα άτομα απ’ όσο τα άτομα στον ίδιο τον εαυτό τους.
Και όμως για να καταρρεύσουν όλα αυτά αρκεί μια στιγμή αφύπνισης. Το «κόκκινο χάπι» που έλεγε ο Μορφέας στόν Νέο στην ταινία Μatrix. Αν υπάρξει έστω μια φευγαλέα στιγμή αφύπνισης όλο το οικοδόμημα καταστρέφεται και πέφτει όπως μια κουρτίνα, και το κυριότερο η κουρτίνα αυτή δεν μπορεί να αναρτηθεί ξανά. Για αυτό σας παρουσιάζουμε τις 10 τεχνικές, μόλις τις παρατηρήσετε ότι συμβαίνουν γύρω σας και εφαρμόζονται κάθε μέρα, η αφύπνιση έρχεται νομοτελειακά. Για όποιον θέλει περισσότερη αφύπνιση ας διαβάσει το «σπήλαιο του Πλάτωνα» και θα ξημερώσει ένας καινούριος κόσμος. 
πηγη defencenet.gr

http://cityculture.gr/2014/05/noam-tsomski-me-deka-technikes-elegchoun-to-mialo

Κυριακή, 5 Ιουνίου 2016

«Πρωτοφανής εργοδοτική αυθαιρεσία στη "Μακεδονία"»

poesy-630.jpg

ΠΟΕΣΥ | EUROKINISSI
Η ΠΟΕΣΥ τονίζει ότι αυτή τη φορά «η εταιρεία προχώρησε σε μια κίνηση απύθμενου εργοδοτικού θράσους και κυνισμού, απολύοντας τον εργασιακό εκπρόσωπο Κώστα Κεκελιάδη ενώ βρισκόταν σε επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα του»
Συνεχίζει σημειώνοντας ότι παρουσιάζει «την άρνησή του να επιστρέψει στην εργασία του χωρίς να έχει εξοφληθεί ως... παραίτηση, στερώντας του έτσι την αποζημίωση και το δικαίωμά του σε επίδομα ανεργίας».
Με τον τρόπο αυτό εκδικείται τον συνάδελφο, που εκτός των άλλων αρνήθηκε να υπογράψει ατομική σύμβαση, και χρησιμοποιεί την εξουθένωσή του ως παραδειγματισμό των υπολοίπων...
Και όλα αυτά σε μια επιχείρηση που χρωστά μισθούς τουλάχιστον 8 μηνών στους εργαζομένους της και που είναι απολύτως ασυνεπής σε όλες τις συμφωνίες και υποχρεώσεις της.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι «σε μια επιχείρηση που προχώρησε σε μαζικές απολύσεις, υποχρέωσε τους εργαζόμενους σε ατομικά συμφωνητική με μειώσεις 30%, χρηματοδοτήθηκε με κρατική επιδότηση 10,2 εκατ. ευρώ, πήρε διαδοχικά δάνεια και κρατική επιχορήγηση, εντάχθηκε στο άρθρο 99».
Τέλος, το Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ διαμηνύει ότι θα αγωνιστεί για τη ματαίωσή της νέας εργοδοτικής αυθαιρεσίας της «Μακεδονίας».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
450 νέοι άνεργοι από τα δύο λουκέτα

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Ελληνική Πολιτεία

Το Διάταγμα για τον τρόπο εκλογής πληρεξουσίων, που θα συγκροτούσαν την Δ’ Εθνική Συνέλευση, τυπώθηκε από το τυπογραφείο του Ναυπλίου στις 4/3/1829.

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»
http://www.et.gr/et/istorik-anadrom/fek_images2/efhmeris_genikh.jpg/view

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

Η «Γενική Εφημερίς της Ελλάδος» υπήρξε η πιο οργανωμένη και μακρόβια εφημερίδα της περιόδου του Αγώνα. Εκδόθηκε για επτά χρόνια (από το 1825 έως το 1832) και κυκλοφόρησαν 597 φύλλα (2.762 σελίδες).

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'
Το Mουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας http://www.diki.gr/museum/EL/city/chronos.asp?year=1898

Εφημερίδα 'Θεσσαλία'



Η εφημερίδα Θεσσαλία κυκλοφόρησε στις 25 Μαΐου 1898, την ημέρα ακριβώς της αποχώρησης από την πόλη των τουρκικών στρατευμάτων. Έκτοτε κυκλοφορεί αδιάλειπτα και είναι η μακροβιότερη επαρχιακή εφημερίδα. Αναδείχθηκε σε μια από τις σημαντικότερες εφημερίδες της ελληνικής περιφέρειας, με πολλούς ανταποκριτές και συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και με μεγάλη κυκλοφορία.
Το 1914 την έκδοση και διεύθυνση της Θεσσαλίας ανέλαβε ο δημοσιογράφος Τάκης Οικονομάκης, δημοτικιστής και πρωτεργάτης του εργατικού κινήματος, ο οποίος έδωσε στην εφημερίδα φιλελεύθερο προσανατολισμό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η Θεσσαλία στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, καθώς με τα καυστικά άρθρα της εναντίον των Γερμανών εμψύχωνε την τοπική κοινωνία και εξόργιζε τις γερμανικές αρχές. Η στάση αυτή οδήγησε στην απόπειρα σύλληψης του Οικονομάκη το 1944, ο οποίος ωστόσο πέθανε από καρδιακή προσβολή, προτού πέσει στα χέρια των κατοχικών αρχών. Μετά το θάνατο του Οικονομάκη και στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου η εφημερίδα ακολούθησε ένα δεξιό προσανατολισμό, γεγονός που οδήγησε σε μεγάλη πτώση της κυκλοφορίας της. Την περίοδο 1953-1965, οι συντάκτες της ανέλαβαν την έκδοση και τη διαχείρισή της με αποτέλεσμα να αποκαταστήσουν και πάλι την κυκλοφορία της. Το 1990 την εφημερίδα αγόρασε ο βιομήχανος Κ. Λούλης, ο οποίος την πούλησε το 1996 σε όμιλο επιχειρηματιών.
"Βόλος, ένας αιώνας. Από την ένταξη στο ελληνικό κράτος (1881) έως τους σεισμούς (1955)", Εκδόσεις Βόλος, Βόλος 1999.
Αρχείο Ζημέρη, ΔΗ.Κ.Ι..

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'Το Μουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας (Α' Βιομηχανική Περιοχή Βόλου). Δεσπόζουσα θέση στο χώρο του κατέχουν οι μηχανές που εξασφάλιζαν την παραγωγή της εφημερίδας από το 1898 έως το 1990.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1940.
Δημοτικό Κέντρο Ιστορίας και Τεκμηρίωσης Βόλου

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

η αρχαιότερη εφημερίδα

Εφημερίδες - Ραδιόφωνα κ.ά.

Εφημερίδες Athens News Η έκδοση στο Internet των Athens News. Η μοναδική ημερήσια ελληνική εφημερίδα που εκδίδεται στα Αγγλικά. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Ημερήσια νέα, άρθρα και αγγελίες από την Καθημερινή, μια αθηναϊκή ημερήσια εφημερίδα. TO BHMA OnLine Έκδοση στο Internet άλλης μιας αθηναϊκής εφημερίδας. E on-line (Ελευθεροτυπία) Η πρώτη ελληνική εφημερίδα στο Internet. ΤΑ ΝΕΑ Έκδοση στο Internet μιας από τις δημοφιλέστερες ελληνικές εφημερίδες. EXPRESS Η πρώτη ελληνική οικονομική εφημερίδα στο Internet. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Άλλη μια οικονομική και επιχειρηματική εφημερίδα στο Internet. Στο αρχείο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ μπορεί να βρεθεί ένα πλήθος οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών. New Europe Η "New Europe" είναι μια διεθνής οικονομική εφημερίδα με ειδήσεις από χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Περιλαμβάνει profiles πολλών ανερχόμενων αγορών και πληροφορίες σχετικά με το "New Europe Network." Νέοι Αγώνες Η έκδοση στο Internet μιας εφημερίδας των Ιωαννίνων. Παρέχει τοπικά νέα, αθλητικά, αγγελίες και τοπικές πληροφορίες. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Η ηλεκτρονική έκδοση της γνωστής πρωινής εφημερίδας. Υπηρεσίες Τύπου Συλλογή ημερήσιων νέων από το HRI Τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και την Κύπρο. Τα νέα παρέχονται από διάφορες υπηρεσίες τύπου. Παρέχεται από το Hellenic Resources Institute. Στις πηγές περιλαμβάνονται: COSMOS, Λόγος(Κύπρος), Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων Καθημερινά Ελληνικά νέα που παρέχονται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων το Μακεδονικό Πρακτoρείο Ειδήσεων παρέχει πολιτικές, πολιτισμικές και οικονομικές ειδήσεις και πληροφορίες για γεγονότα στην Ελλάδα καθώς και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης και της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας. ΑΝΤΙ Η έκδοση στο Internet ενός γνωστού ελληνικού πολιτικού περιοδικού. Παρέχονται και Αγγλικές στήλες. FLASH 9.61 Ένας αθηναϊκός ραδιοφωνικός σταθμός, παρουσιάζει το "studio" του στο Internet. Ειδήσεις, πληροφορίες για το σταθμό και σχόλια από το προσωπικό του. Ράδιο Παλαμά Συνδεθείτε με τη Λάρισσα και ακούστε ελληνική μουσική και ειδήσεις. Μετάδοση με RealAudio από το Ράδιο Παλαμά, ένα ραδιοφωνικό σταθμό από τη Λάρισα. ΣΚΑΙ On Line Τα τελευταία νέα, ανανεώνονται ανά ώρα. Παρέχεται από το ΣΚΑΙ και τον Webads.

EΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
www.magikokouti.gr
www.kepeme.blogspot.com
http://www.yfos-magazine.gr
http://www.lexima.gr/lxm/read-863.html
http://www.in.gr
http://www.estiabookstore.gr/estia/HestiaBookStore_Main.asp
http://www.avgi.gr/nea-avgi/main_page.asp
http://lousios.blogspot.com
http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/Yfos/Yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.philology.gr/magazines/yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.in.gr/books/yfos/
http://arkadikovima.blogspot.com
http://arkadiko.blogspot.com
http://aivalis.blogspot.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου